Tavexin asiakkaat voivat ostaa kultaa tai hopeaa joko tekemällä tilauksen verkkokaupassamme tai asioimalla myymälässämme, jossa tuotteet voi ostaa suoraan tiskiltä. Otathan huomioon, tilauksen tekijän, maksajan ja tilauksen noutajan tulee olla sama henkilö, niin paikan päältä kuin nettikaupastakin ostaessa.
Verkkokauppatilauksen maksaminen
Tavex hyväksyy verkkokauppaostoksissa ainoastaan tilisiirron suomalaiselta pankkitililtä.
A. Lasku: Kun olet tehnyt tilauksen verkkokaupassa, saat tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen laskun. Lasku tulee maksaa tunnin kuluessa tilauksesta laskussa mainitulle pankkitilille. Laskun numero tulee kirjoittaa maksun viestikenttään.
B. Rahan siirto maksulinkillä: Rahansiirto Montonio-maksulinkillä. Omasta pankistasi riippuen raha näkyy Tavexin tilillä joko heti tai viimeistään seuraavana pankkipäivänä.
Maksaminen myymälässä
Tavex hyväksyy myymälöissään maksuksi käteisen 1000 euroon asti, pankkikorttimaksun 10 000 euroon asti, ulkomaisen valuutan, sekä tilisiirron.
A. Ulkomainen valuutta: Tavex hyväksyy ulkomaisen valuutan maksuvälineenä ostettaessa kultaa tai hopeaa. Valuutta vaihdetaan kuitenkin ennen kauppaa euroiksi. Tarjoamme tässä tapauksessa ulkomaiselle valuutalle erikoiskurssin. Ota yhteyttä, mikäli haluat tietää tästä maksutavasta lisää: +358 9 68 149 149 tai tavex@tavex.fi.
B. Tilisiirto: Voit tehdä tilauksen etukäteen verkkokaupastamme ja maksaa sen verkkopankistasi tilisiirtona. Saat viestin kun tilauksesi on noudettavissa. Ostoksen summasta riippuen voit suorittaa maksun myös myymälässämme Montonio-palvelun kautta, mikäli sinulla on puhelimessasi tarvittavat pankkisovellukset.
Rahanpesuasetukset
Ostettaessa tai myydessä kultaa tai hopeaa yli 1000 euron kaupoissa tunnistamme asiakkaan. Jotta asiakkaan tunnistus onnistuu, on asiakkaalla oltava esittää jokin näistä dokumenteista:
- suomalainen passi
- henkilökortti
- ulkomainen passi
Huomioithan, että kauppaa ei voida suorittaa, mikäli asiakkaalla ei ole esittää voimassaolevaa henkilöllisyystodistusta.